EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Lekker Freubelen!!!

Zomaar even lekker zitten freubelen vandaag!

kaartOp deze kaart heb ik 2 beige-tinten kant gebruikt,
Verder nog, een stukje papier en een touwtje
om het labeltje vast te maken.
Aan ‘t witte stukje papier heb ik met
een kartelschaar een randje geknipt…
De vlinder is van een Die-cut paper
“Amy Butler, Lotus Tea Box Butterflies”

Ik vond de vlinder iets te bleek dus heb ik ‘m
met Distress inkt donkerder gemaakt!

Groetjes en veel knutselplezier!!!

2 opmerkingen:

  1. leuk met dat kant op de kaart !!!
    vind dat gefreubel van jou erg leuk om te volgen, maar voor mij is het te hoog gegrepen hoor :-)
    ik geniet wel lekker bij jou mee
    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit schitterend gemaakt Anna.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen