EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Restjes opmaken~

Vaak heb je, als je veel freubelt, zoals ik
nogal wat restjes papier ed. en
omdat ik die niet weg kan gooien,
heb ik er nogal wat liggen!!
Zo af en toe ga ik daar dan
even voor zitten om een paar kaarten
te maken met al die restjes!!!

Zie hieronder een paar voorbeelden,
die ik vanmiddag heb gemaakt!kaart-3kaart15Tekstjes met de hand schrijven kan natuurlijk ook!!!
kaart-1Hier een combinatie van stempelen,
stukjes papier en 3D knippen..
Ik had géén groene bloemetjes meer,
dus ik heb een andere kleur gekozen en die
met Distress inkt groen gemaakt.
…zie hieronder…
bloemetjes je eigen kleur geven!  kaart-2Het jurkje van het meisje was blauw
dat vond ik hierbij niet leuk! dus heb ik ‘m gekleurd
met Distress inkt… nu past hij beter in het geheel!!!stukje tape gebruiken om ze bij elkaar te houden!De tekst ‘DREAM’ heb ik gestempeld met
een alfabet stempelsetje.

Ik zoek de letters uit die ik wil gebruiken,
en plak ze aan elkaar vast met een stukje tape.
Zo verschuiven ze niet als je aan ‘t stempelen bent!
Als je maar 1 alfabetsetje hebt,
moet je natuurlijk woordjes kiezen
waarvan iedere letter maar 1x gebruikt word!

Groetjes en veel knutselplezier!!!

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten allemaaal Anna,wat heb je dat mooi gedaan,alles pas toch heel netjes bij elkaar.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn meis dat je ze kon bestellen,ik hoop dat ze gauw komen.
    Ben heel benieuwd naar je kaartjes die je ermee gaat maken.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat kan jij leuke kaarten maken van "restjes" !!
    leuk gedaan !
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen