EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Stempelen~

Stempelen is 1 mijn favoriete bezigheden,
Hieronder zie je foto’s van een gedeelte
van mijn muur langs de trap naar zolder!
Richard heeft daar speciaal voor mijn stempels
verschillende rekken op maat gemaakt!
Hierin staan stempels met een houtje erachter.DSCF0012De vele stempels zonder houtje of zoals
tegenwoordig veel aangeboden word…
de Clear stempels, die heb ik in lades opgeborgen! DSCF0013 Ik heb meer dan 550 stempels en daarnaast ook
verschillende alfabet stempels, zoals hieronder!
alfabetDeze dozen vind je regelmatig op rommelmarkten,
en meestal kosten ze minder dan 3euro, enstempeldoosbij de ‘Action’ heb ik deze doos gekocht voor een paar cent…  
Dus je ziet creatief bezig zijn hoeft niet duur te zijn!!!

kaart1 kaart2 kaart3 kaart4 
Je kunt prachtige kaarten maken met gebruik van
alleen maar stempels en inkt! maar zoals hieronder
Magnolia stempel Dino van Magnolia kun je ook bijv. stempelen op witte Cardstock
en daarna afwerken met gekleurd scrappapier!

Doordat ik vaak Scrappapier gebruik in mijn fotoalbums
heb ik altijd heel veel restjes papier, die ik dan weer
verwerk in mijn kaarten!
kaart met Dino

Groetjes en veel knutselplezier!!!

1 opmerking:

  1. Leuk die stempels !! ben er ook gek op, de action stempels gebruiken de kinderen hier heel veel...
    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen