EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Haarspeld~

Haarspeld
Deze haarspeld heb ik eerder deze week gemaakt!
Ik laat jullie nu even een paar foto’s zien van, 
hoe die in mijn haren zit!!! 

 Afbeelding 056Afbeelding 061 

Ik heb mijn haar ingevlochten terwijl ik
voorover gebogen stond..
vanuit m’n nek naar boven toe, en bovenop,
omdat ik heel erg lang haar heb,
een soort van knotje gemaakt!

Afbeelding 059

  All dressed up, and no place to go!!

2 opmerkingen:

  1. AH JOH!! Wat mooi is het geworden, staat goed hoor! All dressed up indeed, lol. Leuk je haar zo, ik ben ook weer bezig mijn haar te laten groeien. Ben nu over de vervelendste lengte heen , joepie! Had vroeger altijd heel lang haar, bijna tot halverwege mijn rug. Maar ja, je wilt eens wat anders he. Maar nu wil ik het toch weer wat langer hebben. Net over de schouder is het nu.♥

    Groetjes en een fijne Zondag:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allermensen,wat is dat prachtig zeg Anna.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen