EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Bordenrek~

Afbeelding 113
Omdat het voor mij tóch veel te warm op
zolder was/is om te knutselen,
heeft Richard die ruimte in beslag genomen.
Hij had een tijdje geleden beloofd, omdat de
winkelprijs een
heel eind boven ons budget uitstak!
om voor mij een bordenrek zelf te maken!
Na mijn zoektocht op internet naar foto’s,
had ik 2 rekken gevonden die ik mooi vond,
en van daaruit heeft hij mijn bordenrek gemaakt!

De vele rommel die hij dan op zolder achterlaat..
maakt dan alweer heel veel goed!

Afbeelding 116
Hij heeft het rek doorgeschuurd met een staalborstel
zodat hij eruit ziet als of hij ong. 50 jaar oud is!

Afbeelding 119
Het bordenrek hangt ook al op z’n plekje 
En dan komt nú mijn taak! het inrichten!
Ik ben vanalles aan het zoeken wat erin past
maar ook een beetje bij elkaar past, qua kleur enzo
Ik heb ook nog dozen met prullaria op zolder achter
het schot staan, waar ook vast nog wel wat leuks in zit!
dus ik ben nog wel even bezig!!!

~Word vervolgd~

3 opmerkingen:

  1. JOH wat is het MOOI geworden!! Kijk dat heb je dus als je een man in huis hebt he, lol. Heerlijk zo'n handigerd :)
    Lekker mooie borden zoeken (kopen bij de 2ehands??) nu, wat een vervelende opdracht is dat toch weer HAHA ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes met inrichten, ik ben benieuwd naar het eind resultaat !!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wowww Anna,wat is dit al mooi,ben heel benieuwd wat er in komt.
    Heel veel succes hoor.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen