EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Geurzakje~

Geurzakje

Volgens het patroon was het een speldenkussen,
maar Ik heb van dit borduurwerkje
een geurzakje gemaakt!
Ik ben gek op Lavendel, dus ik heb ‘m daarmee gevuld!

Toen mijn ouders naar Frankrijk op vakantie gingen
hebben ze een zak met gedroogde Lavendel voor me meegenomen, het is net of die veel sterker geuren
dan diegene die je hier koopt!
HEERLIJK!!!

Geurzakje Geurzakje

Ik heb parelmoer kleurige kraaltje geregen
tussen de bloemetjes!
Jammer dat ze op de foto niet te zien zijn!

2 opmerkingen:

  1. Als je de laatste foto even aanklikt, kan je de pareltjes wel zen zitten, vind je geurzakje errrug leuk geworden !!
    wat zal het heerlijk ruiken bij jou !
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen