EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~ Kerst

Met gebruik van een Prachtige stempel!!!

Dear Santa,

I’ve been good.

Hope you like the cookies.

Love, Me. smiley  

kerst01

Nog even tussen alle drukte
door een paar kerstkaartjes gemaakt!
Ik maak ze vaak heel simpel;
omdat ik er best wel veel moet maken als ik
alle familie en bekenden een kaart wil sturen,
en veel mensen daarvan gooien ze toch weer weg!

kerst02
Dat vind ik wel jammer, maar van de andere kant
vind ik het ook heel leuk om iets anders te sturen
dan een kaartje gekocht in 1 van die bekende winkels,
waar iedereen ze inkoopt, en je dan 3 of 4x hetzelfde
kaartje krijgt, maar dan van verschillende mensen!!
En het is natuurlijk heel erg leuk om er even een uurtje
of 2 er tussenuit te gaan om lekker te freubelen!

kerst

3 opmerkingen:

  1. Nog effies wat kaartjes...
    Wat een toffe kaartjes, vooral die tweede is helemaal te gek...met dat lieve plaatje van dat meisje...

    Je doet het effies...maar het is schitterend!

    Marijke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze prachtig Anna en ik stuur alleen zelf gemaakte kaarten naar mensen waar ik van weet dat ze,ze bewaren en nog dank je wel voor je mailtje,ik ben zoo reuze benieuwd,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joh, wat mooi! Ik moet bekennen dat ik meestal ook die kant en klare kaartjes koop ;) Ik moiet er altijd erg veel sturen naar Amerika enzo en om ze dan allemaal zelf te maken.....Maar IK bewaar alle kaarten die ik krijg, heb er heel veel in een aparte doos en kijk ze zo af en toe ff lekker door met een beker choco ofzo. Vooral de kaarten uit de USA en de zelfgemaakte kaarten gaan na de kERST die doos in ;)

    BeantwoordenVerwijderen