EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Verkoop van mijn Creaties?

groen glas als ketting!

Ik krijg wel eens de vraag of ik mijn handgemaakte
creaties ook verkoop? en deze keer vroeg Riet erna!
Dus ik dacht ik zal er eens uitgebreid antwoord opgeven!

kaart

Het antwoord is dus JA..
Ik verkoop het meeste van wat ik
hier aan jullie laat zien, soms laat ik ook wel eens
iets zien wat voor mezelf bestemd is of 
wat ik weggeef als cadeautje,
maar het merendeel is gewoon te koop.

Houten hart 
Voordat ik zoveel dieren had,
werkte ik regelmatig voor (hobby) winkeliers,
en werden
mijn creaties veelal gebruikt in hun etalage of
als voorbeeld voor een workshop.
Nu ik dat niet meer doe, en ik nog steeds graag knutsel
en helaas kan ik niet alles zelf houden,
verkoop ik mijn spullen, waarvan de
gehele opbrengst voor ‘mijn’ schildpadden bestemd is.

geelwang
Zoals jullie waarschijnlijk weten, vang ik
verwaarloosde en zwakke schildpadden op
en als ze weer hersteld en gezond zijn,
worden ze naar Italië vervoerd om daar vrijgelaten
te worden in een groot natuurgebied!
Per schildpad zijn de kosten hiervoor; 37,50euro
Heel veel geld dus, die ik op deze manier bij
elkaar probeer te sparen.
Afgelopen jaar hebben we 30 waterschildpadden
kunnen laten gaan naar hun vrijheid!
en
Naar mijn mening horen ze dáár te leven…

IN VRIJHEID!!!

 

uitnodiging

2x per jaar organiseer ik een inloop-middag waar
je ‘vrijblijvend’ mag komen, en waar mijn creaties
dan te bekijken zijn en natuurlijk te koop!
De volgende staat gepland voor…

As. Zondag 20 december!
Dus als jullie zin en tijd hebben?
zijn jullie
van harte welkom!

Groetjes en wie weet zie ik jullie dan?
Je kunt ook via e-mail de prijs opvragen
en dan (eventueel) bestellen en via de post
thuis laten bezorgen!

4 opmerkingen:

  1. Als ik in de omgeving woonde kwam is ff gezellig bij je kijken (Lees kopen ;) ) en kletsen. Maar helaas....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. och jammer dat het zo ver weg is..anders wist ik het wel...kwam zeker een kijkje nemen en iets kopen voor het goede doel...super dat je je inzet voor die schildpadden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow Anna wat goed dat je dit doet en ik denk dat je mij wel gaat zien,ik liet het aan Bart zien en hij zei,is wel te doen dat ritje,dus ik hoop dat er niets tussen komt,zet het in mijn agenda in ieder geval,fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind schildpadden schattig

    BeantwoordenVerwijderen