EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Garens!

Ik heb afgelopen weekend garen gekocht,
om te haken, het is dikkere stevige wol van “Scheepjes”
ong. 8 maanden geleden hadden we ons voorgenomen
dat we, als we 4 houten eetkamerstoelen
zouden zien staan
bij de kringloop om ze dan te kopen!
Tenminste als ze naar onze zin zouden zijn
en betaalbaar natuurlijk!


Afgelopen Zaterdag zagen we deze stoel staan,
alleen in een verkeerde kleur, maar dat is met
een beetje verf te verhelpen.
De zitting is van hout en dus natuurlijk hard,
Onze billen hebben graag een kussentje…haha

Dus heb ik dit garen uitgekozen, om zelf die
kussentjes te gaan haken, na een idee van
Ingrid Jansen, zoals hieronder te zien is.
De link naar haar site heb ik ook in die post vermeld!
 
  Ik heb 6 verschillende kleuren gekozen
voor iedere stoel heb ik 4 vierkantjes nodig
die ik dan weer aan elkaar haak!
Op dit moment heb ik alle vierkantjes af en ben
met het eerste kussentje begonnen!
Foto’s hiervan volgen later!!!

3 opmerkingen:

  1. Mooie stoel, mooie wol en die link is te gek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh, dat schiet al lekker op! ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat! haak ze!!
    groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjeetje Anna jij kan ook echt alles,pff dat is toch niet eerlijk haha,ben reuze benieuwd hoe je stoeltje en kussentje gaat worden,fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen