EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Gibbous Fashion

display
Ik snuffel graag het internet af naar iets
bijzonders en aparts, iets wat mij aanspreekt!
Vandaag vond ik dit…
Zo’n Mode/ Kleding heb ik niet eerder gezien,
Ik wilde het jullie graag laten zien
want ik dacht dat jullie ‘t misschien ook wel niet kenden?
Of misschien toch?
Ik vind het Fantastisch Creatief.

anchor angell

Gibbous Fashion is een Mode Atelier van 4 mensen.
Ze verzamelen stukken en brokken van
afgedankte Geschiedenis.
Ze zijn altijd op zoek naar afgeleefd Victoriaanse
Kleding en gekleurde zijde.
Ze oogsten de verloren snuisterijen van de stad. 
Knopen, munten en sleutels ... 

chocolate
Hun kleding wordt één voor één handgemaakt,
zonder patronen.
In een methode die vergelijkbaar is met
een puzzel samen te brengen.
Ze verwerken een groot aantal verschillende
materialen & Histories samen in een zee van steken.
Van elk kledingstuk is er maar 1 gemaakt, 
speciaal voor een bepaald lichaam
en daarna
versierd met diverse flarden en bloemen
knopen, kettingen en zelfs spoorwegonderdelen!

Atelier stitches

Op hun website staan nog veel meer foto’s
van Kleding en nog
veel ‘Gekker’ en Aparter ook!
…Neem maar eens een kijkje…

http://gibbousfashions.com/

 stitches stitches stitches stitches stitches stitches stitches stitches

6 opmerkingen:

  1. O'super!! Wat ontzettend creatief en wat zitten er prachtige stukken tussen.
    Groetjes, Joni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh lieve Anna wat maak je me weer blij. Helemaal super dit. Is het ook nog betaalbaar?
    Oh wat een top idee om dit te doen zeg, was ik maar wat handiger met naamachine.....
    Ik ga direct kijken.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Bonjade
    Er staan geen prijzen op hun site vermeld, dus ik verwacht dat het duur is, maar ja je hebt dan ook een uniek kledingstuk met stoffen uit de victoriaanse tijd....helemaal geweldig toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi, met al dat kant enzo. Heerlijk, hier hou ik dus van haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Anna, er staan WEL prijzen bij hoor, en ja idd...best prijzig ;) Gemiddeld zo 400 of 500 dollar. JA is het waard hoor maar ja....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ERG MOOI!!! dank voor het delen, groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen