EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Mijn Ateljeetje!


Ik ben weer een stukje verder met
het inrichten van mijn Ateljeetje,
Ik heb weer verschillende dozen op zolder gevonden
waar nog vele knutselspullen inzitten,
en nog steeds heb ik niet alles wat ik nodig heb,
maar telkens weer een stapje verder!

 
Eindelijk mijn vele ladendozen gevonden!
Ik ben ze nu allemaal wit aan het schilderen,
en dat is toch méér werk dan ik had verwacht!

Verschillende dozen met lappen stof hebben nu
een plekje in mijn antieke toilettafel gevonden,
en wachten erop om iets moois te worden!


Tig potjes met acryl verf
ook eindelijk weer binnen handbereik!

En mijn kwasten staan ook weer klaar voor gebruik!

De verschillende planken die Richard
op heeft gehangen heb ik in de tussentijd
wit geschilderd en ook alweer vol gepakt!

We hebben een stel Ikea CD kastjes
die eruit zien als vitrinekastjes met een
mooi deurtje ervoor tegen de stof!
De kleur ervan vind ik niet echt passen dus
heb ik ze goed ontvet en daarna wit geschilderd.
en nu hangen ze hier prima, en ik kan mijn vele kleine
hebbedingetjes erin uitstallen!
Tenminste als ik die dozen (waar het in zit)
kan vinden op zolder ..;o)

Mijn prachtige schilderij hangt eindelijk weer!
een Fairy
na een ontwerp van Marjolein Gulinski.

Link naar de website van Marjolein Gulinski.

Ik krijg langzaam al mijn spullen weer terug!
en over een poosje kan ik hier weer heerlijk freubelen!

Lieve Groetjes XXX

2 opmerkingen:

  1. Oooh, wat gaat dit een heerlijk kamertje worden, zo mooi in dat wit allemaal. Het brengt toch heerlijk rust in wat soms een druk kamertje kan zijn (hier tenminste ;)
    Veel plezier met inrichten, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er al prima uit joh. WAT een werk he, maar als je echt helemaal klaar bent kun je "achterover leunen en genieten" Ik zie al een heleboel leuke prulletjes, freubeltjes enzo staan ;)

    BeantwoordenVerwijderen