EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Fantastisch Creatief!

annwood

Haar naam is Ann Wood
en hieronder zie je enkele foto’s van haar Atelier!
HIER MEER!
   feet parkslopesnow

Jullie weten vast wel dat ik gek ben op uilen?
en dat ikzelf voor een steenuiltje zorg?

Gisteren heb ik de animatiefilm gekeken over
over Sören, een jonge uil.
Hij is in de ban van zijn vaders grootse verhalen
over de "Bewaarders van Ga'Hoole",
een mythische groep van uilen die de andere uilen
beschermen tegen de Volmaakte Strijders.
Als Sören samen met zijn broer Kludd
uit het nest valt, komen ze in handen terecht
van de Volmaakte Strijders.

Even weer terug naar Ann Wood,
Ik kwam via via op haar blog terecht en
was vol verbazing over haar werk!
Zij maakt dus vooral uilen van stof, en
zó ontzettend mooi,
Ik ben er meteen verliefd op geworden!

Zie hieronder een paar voorbeelden van haar uilen,
Als je meer wilt zien, kun je HIER KLIKKEN
Ze creëert ook veel andere vogels
maar ook schepen en kastelen, vleermuizen ect.

owlwork whiteowlprog
melchiorbarnabasiago mrguppyorlando owlwork

2 opmerkingen:

  1. ohh wat mooi wauw!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig, ik houd ook van uilen dus helemaal mijn ding, prachtig wat sommige mensen kunnen :)

    BeantwoordenVerwijderen