EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Hallo Allemaal

Na een weekje ziek te zijn geweest
gaat het me nu weer een beetje redelijk,
Ik ben nog lang niet weer de oude
dat duurt nog wel eventjes, maar zo af en toe
zit ik alweer eventjes aan de PC
Ik heb eigenlijk niets te klagen
dus dat doe ik dan ook maar niet hihi
Richard verzorgt mij en de dieren geweldig en
doet ook nog verschillende
klusjes in huis tussendoor! Superman toch?


Omdat ik nog vele concepten heb klaar staan
zal ik op deze blog weer zo
af en toe weer een post plaatsen,
Op mijn andere blogs nog niet
omdat ik daar de research voor moet doen
en dat is toch nog best wel vermoeiend! 
 
   Herinneren jullie nog het prachtige borduurboek
wat ik cadeau kreeg?
Lees Hier Terug!
Uit 1 van die boeken heb ik deze patroontjes gehaald
en ben lekker aan het borduren geslagen,
Heerlijk met de benen op de bank,
plaid over mijn benen
kop thee erbij en de kachel aan, en mijn
3 hondjes liggen natuurlijk ook op de bank
over mij heen gedrapeerd, zeg maar…hihihi


Fijne dagen voor jullie allemaal
XXX

4 opmerkingen:

  1. laat je maar goed verzorgen ,je borduurwerk is prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. FIJN DAT HET BETER MET JE GAAT.

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn te lezen dat het al iets beter gaat met je.Echt mooi, je borduurwerkje! Fijne dagen toegewenst aan jou en Richard.
    Groetjes, natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om te lezen dat het weer wat beter met je gaat. Lekker rustig aan doen en genieten van je handwerkjes. De borduurwerkjes zien er erg leuk uit.
    Ik wens je samen met je man fijne feestdagen.
    groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen