EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Ornamentjes..

Painstick Ornaments, tree

Kunnen jullie je deze Kerstboom
Ornamentjes nog herinneren?
Lees HIER Terug!

Ik heb er afgelopen december een heel stel
van nagemaakt en cadeau gegeven!
Iedereen was er erg te spreken over en
Ik kreeg veel complimentjes…;o)
Ik heb natuurlijk ook een stel voor
mezelf achtergehouden! hihihi

Ik vond tussen de spullen in de schuur
nog een oude eiken vloerdeel, en
heb ‘m in 4 delen gezaagd van ong. 24cm lengte.

Ik heb ze op dezelfde manier gemaakt
als de kerstornamentjes,
alleen andere teksten gebruikt!
Hier op de foto’s zijn ze nog niet helemaal af,
maar leuk genoeg
om ze vast aan jullie te laten zien!!!

Als ze af zijn en
een plekje in huis hebben gekregen…
Zal ik nieuwe foto’s maken en ze aan jullie laten zien!


   Heel Veel Knutselplezier!!!
XXX ANNA XXX

2 opmerkingen: