EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Photostream…

Ik heb deze prachtige foto’s gevonden op de
Photostream van Umla
 

Ik heb er voor vandaag enkele
gesorteerd voor jullie, die allemaal met
knutselen te maken hebben!
Ze zijn zo super mooi,
ik kon het jullie toch niet onthouden???

   Als je zelf eens wilt kijken of
de oorsprong wil weten van deze foto’s 
ga je naar haar site en klik je op de foto.
Neem hier eens een kijkje,

Er staan 100derden foto’s en voor die
allemaal geladen zijn
moet je wel ff geduld hebben hoor…

 
   


     

4 opmerkingen:

  1. Anna, voor zover het al mogelijk is, je hebt jezelf weer overtroffen!
    Jij laat steeds weer zo'n inspirerende mooie dingen zien, dankjewel!
    Prettige dag en hartelijk groet,
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOHH dat tasje, die harten, die kleuren de ideeeeeeeeeeen HEERLIJK...ga snel kijken (nu van alles nog even een beschrijving en how-to hihihihihi)

    Liefs van Marian (het gaat sneeuwen vandaag jakkes :( )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank jullie! Ik heb nog veel meer in concepten staan...volgen later....sommige mensen zijn zoooo creatief en kunnen dan ook nog eens prachtig fotograveren...gewoon super!!!

    en ik had nog wel gedacht dat de lente niet ver meer weg was;o(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. puf!!!! me desborda tanta belleza!!! felicitaciones, con cariño desde Uruguay
    www.patchworkines.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen