EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Blog Award

versitle_Blogger_award
Gisteren heb ik deze tag ontvangen van Karin!
Heel erg lief van je en Dank je wel voor
deze leuke waardering!!

Tevens met de bedoeling
om 8 random facts
over mezelf te vertellen.
So here we go!


WISTEN JULLIE DAT….
1;
Richard al heel lang mijn liefde is
maar ik tevens een ‘geheime liefde’ heb…hihihihi
nl. Côte d’Or Chocolade

 
2;
Mijn grote liefde voor verwaarloosde
en mishandelde dieren! 
Op de foto hierboven zie je onze Rico
die zelfs een oogje kwijt is geraakt
door mishandeling!
3;
Ik al meer dan 18 jaar creatief bezig ben. 
4;
Ik verschillende jaren thuis les en
workshops heb gegeven
maar ook regelmatig in hobbywinkels!
5;
Dat Wij 10 mnd geleden naar Limburg
zijn verhuisd en ik
hier ook weer een atelier wil bouwen
om workshops te geven.
6;
Dat ik altijd in het zwart gekleed ga?
ja echt waar,
Ik vind mezelf gewoon niet mooi
als ik kleuren draag!

goldencompass
7; 
Ik een grote fan ben van Sam Elliot,
Hij acteerde oa. in
the Golden Compass

orlando_bloom

Maar Orlando Bloom kan mij ook
wel bekoren… LOL
8;
Ik heel erg blij ben met al mijn blogvrienden,
het internetten word veel leuker samen met jullie!

  
En dan moet ik nu eigenlijk de tag doorgeven
aan 8 andere blogs, die vind ik eigenlijk zo
moeilijk te kiezen, want het liefste
zou ik jullie allemaal die award willen geven.
Dus los ik het op deze manier op…
Deze Award is dus voor alle creatieve dames!
Veel plezier ermee en welverdiend!!!!
XXX

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je award en wat leuk om te lezen,het lijkt mij juist dat de kleding waar je plaatjes van laat zien,je juist geweldig zullen staan,dat lichtblauwe enzo,ik wens je een fijne dag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je award!
    Het is natuurlijk ook een super leuke blog.
    Groetjes, Joni
    ps; Vind de Golden Compass een geweldige film.

    BeantwoordenVerwijderen