EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Handdoekjes

handdoekjes

Deze geweldige handdoekjes heb ik gevonden
op het blog van Willy!

Zij heeft een tijd geleden
een Give Away gedaan en
daarbij kon je ze winnen, en als je ze niet
had gewonnen…
dan kun je ze, volgens haar beschrijving 
die ze erbij gegeven heeft, (Hieronder ook te lezen)
zelf maken!

Aanvulling voor breisters.
Het beige garen is Phil Coton 3 van Phildar,
gebreid met nld.nr. 3 (75 steken)
Het naturel garen is Mississippi van Katia,
gebreid met nld.nr.3,5 (60 steken).
Het ecru garen is Basics Mixer van Lana Grossa
gebreid met nld.nr.3,5 (60 steken).
De handdoekjes zijn 27 x 37 cm, het formaat
van een gastendoekje.
Ik heb 75 gram garen voor één handdoekje
gebruikt. De handdoekjes zijn wasbaar op 30 graden.
Vaatdoeken, keukenhanddoeken en pannenlappen
zou ik met garen breien dat op een hogere temperatuur
gewassen kan worden, bijvoorbeeld Durable katoen.

handdoekjes

Voor diegene die haar niet kennen
kun je HIER een kijkje nemen
op haar prachtige blog!

1 opmerking:

  1. Haha ik vind ze leuk,maar ik ben niet handig daarin,zag pas een blog waar je ze kunt kopen,maar ik ben aan het sparen en eerst eens goed aan het denken wat ik precies wil,fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen